Tuesday, January 25, 2011

MASIH DALAM DILEMA

sekarang sudah masanya memikirkan masa depan / masa yang akan datang selepas tamatnya pengajian aku sebagai pelajar Diploma Sains Kesetiausahaan di Politeknik Port Dickson ni.  hanya tinggal beberapa minggu jek lagi SUPERsenior na abes belaja kan. ;)  lepas abes belaja, komfem ke kita akan dapat kerja tetap terus? itu yang selalu bermain kat fikiran aku ni.  aku rasa aku masih budak kecik lagi. ada ke bos2 nak amek budak kecik cam aku ni jadi setiausaha dorang? macam mustahil kan. alangkan orang yang ada degree pon susah dapat keje. ni kan pulak kau yang setakat diploma jek. tu pon belum tentu lagi dapat. sem last belum habis pon. macam mana na tawu kau grad ke ta. hihik. tapi aku yakin jek. ;p so sekarang aku masih dalam dilema antara nak sambong belajar atau pun terus bekerja.  tapi....... kalau ta dapat keje macam mana? takkan nak dok umah jek menganggur, mengabiskan beras mak bapak? ha, cuba pikir. daripada masa terbuang jek, baik sambong belaja kan? ala, kompius ni. hurrrr.. dengan masalah MUET yang ta amek lagi. khamis ni dah tutup pendaftaran. aku pon dah wat pendaftaran tadi. credit to nana sebab bagi semangat n support aku. aku teros bersemangat na sambong belajar. teros call abah suruh belikan no pin MUET dengan UPU. gila mahal no pin tu. tapi guna duit abah. takpekan bah? untuk masa depan anak abah ni jugak. kekeke. terima kasih kerana bersusah payah untuk saya. saya janji lepas ni saya pulak akan bersusah payah untuk abah dan umi, gembira kan abah dengan umi. INSYAALLAH. i need ur support ! ! tengs family and frens. ;)


si comel rara, muni, sidah ;)

maap ada kesilapan teknikal. tapi tetap comel kan? ;p


diri sendiri perlu lah ada. kan belog saya. ;)

muka yang sama jek. maap ninie, aien, suhana dan nana tiada. tapi kamu semua tetap di hati saya ;) 

taraa~ like dis one. keOVERan budak tudung coklat terserlah. cari barang tersembunyi. dimanakah aien, ninie, sidah, nana, suhana dan muni? kekeke
 
terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia