Wednesday, January 12, 2011


PERSOALAN UNTUK SEMUA. ! !


nak jadi mata lalat ke, na jadi mata lebah??

aku pilih mata lebah. sebab dia akan nampak bunga sahaja kat mata dia walaupun dia berada di tempat pembuangan sampah yang bacen lagi busuk lagi sedap aromanya dan bau seperti hanyir2 ikan, sumpek. iyaks. kalau mata lalat lak, dia hanya nampak sampah sahaja walaupun dia berada di taman bunga. betol kan? tu lah hakikatnya. kesimpulannya, janganlah jadi mata lalat. hanya nampak keburukan sahaja. jadilah seperti mata lebah, kehidupan yang positif dan hanya mencari kebaikan di dalam hidup. jadi, hidup tidaklah murung. ehe.
cam pena denga ayat ni? memang lah. lect grooming tadi cakap kan? ehe. aku suka kata-kata ni. so tak salah lah kan aku kongsi sama2.( bajet cam ramai sangat baca belog kau ). aha.

JADILAH SEPERI SEEKOR LEBAH. ;)
LEBAH COMEL. AWAK DAN SAYA. :)
pastinya bukan saya dan bukan awak. hik

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia