Sunday, December 26, 2010

TOYOL~

takot ta tengok title tu. kekeke. toyol tu adalah gelaran yang diberikan untuk kami iaitu antara noraini ahmad dan farah izwani ramli yang diberikan oleh nurul aneda ahmad mahmod dan rabiatul adawiyah. hik. sumpah rindu korang sangat2. banyak sangat kenangan masa sekolah dulu. oke. aku upload gamba kite ye. :D
1st
crop. haha

 2nd
kegedikan terserlah. muka kanak2. ;p
 3rd
saat kegembiraan kami bersama :D
 4th
orang kata muka kitorang sama. aku rasa tak. ayu lebih cantik. :)
ni lah 2 eko toyol yang diomongkan itu. comel kan toyol2 ni. toyol yang mata duitan. kekeke. ayu. aku sayang dia sangat2. serius. dia ni banyak cakap. becok. ada jek benda na cite. selalu monolog sorang2. pastu merajok. then cakap lagi. haha. kesian dia. aku lak selalu moody esp pas bangon tido ah. semua takot na tego. keke. maaf korang. tapi aku rindu waktu itu. kalau lah boleh patah balek kan. kat sekolah kami selalu bersama. makan bersama. kongsi biskut dengan air tin cincau. air setin jek. straw 2. tapi kadang2 tertuka gak. haha. pastu ayu yang tonggengkan tin tu, licinkan cincau. haha. selekeh. menggedik bersama. sampai umi cakap cam belangkas kitorang. hik. pernah gak gado ta betego. pasal aku wat muka kot. dah dia kawan dengan yati jek. aku jeles gile time tu. main mesej pakai surat kat surau. pastu baik. sweet kan. :D banyak gila kenangan. pe lagi ek. ha, kitorang ade cincin kapel tau. kekeke. tapi cincin aku da patah la yu. tapi stil simpan dalam purse. kate na beli baru. entah bile.

di jari tengah itu cincinnya. yang jari manis tu cincin toyol jantan tu aku rembat. haha 

2 eko yang kata kitorang toyol tu.
haha. tapi kitorang tak kesa punye. panggil kitorang gedik lah bagai. jenis hati kental. eceh. padahal aku ni ati tisu. kekeke. ayu je kot paham. hik. budak 2 eko ni aku sayang sangat. walaupun ta bape rapat. tapi rapat gak. 1 meja prep kan. budak gila2. gila gambo. gila gedik. hehek. nanti kita ketemuan lagi ye...






atul. ara. ayu. aneda.

lebih dikenali sebagai geng 4a's @ anedatularayu. antara gamba2 yang masih disimpan. kenangan waktu sekolah. ta banyak pon. banyak kat ayu. baju batik sekolah menengah teknik segamat. aku masih simpan lagi. baju yang cepat renyok. ta suke pakai. haha.

THE LATEST :)

pandai-pandai soh budak amekkan pic kitorang ni.



yea! terbang.

kanak-kanak main panjat2.

sweet couple of the year :)
tu jek lah yang dapat dikongsikan. (tah ade orang na bace ke tidak) kekeke. lantak ah. sukati aku lah na cite ape pon. tana bace, tidak dipaksa sama sekali. after abes sekolah, jarang sangat kite hangout sesama kan. susah. masing2 ada jek hal. atul study jaoh. ayu lak keje. mang susah lah. plan pasni na ketemuan kan. insyaallah jadi kanlah ye. saya sangat merindui kamu semua.


terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

yUyUn aje. said...

alaaa! piC kO upLod byk buRok2!!huhu
mis u 2~

~MiSs RaRa~ said...

mane ade. aku sume comel2. kekeke~
kan pic lame 2 ngek.
tapela...
muke bongok2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia