Wednesday, December 8, 2010

MASAK???

tadi aku masak. ehe. belaja masak sebenarnye. hahaha. terok kan, name je anak dara tapi masak pon tak geti.  bilelah aku na pandai masak cam umi ni.  sokey, lame lagi na kawen.  kesian sape yang jadik suami aku t. malang sungguh, hahaaha.  kene lah terima kekurangan kan lau tol2 sayang. eceh. ape nak jadik tah farah izwani ni.  ye, aku akan belaja masak lah.  janji.hik.
tadi masak asam pedas dengan sayur sawi jepon+sotong.  aku tukang kacau2 jek.  cda yang masukkan bahan2.  aku engatlah ape yang cda ajo tadi.  cube soh aku masak balek.  kompem tak jadik cam cda masak.  ekekekee~
pas masak, sume terbongkang tido.  yek ar,petang takde clas.  lena masing2 tido sampai kol3.  bangon2 jek teros makan.  eh,basoh muke dulu.  cuci air lio basi.  iyaks.  nana gan sue stil tido tu.  tak lapo gaknye.  dah kejot pon taknak bangon.  terok tol.  hihik.

PETANG G PASO MALAM~~

cantik kan.  sayang nak makan

ni lah sawi jepon bagi sape yang tak kenal




HA, TERGUGAT TAK TENGOK MAKANAN KAT ATAS TU.  MESTILAH BUKAN YANG KITOWANG MASAK. ekekeke.  AMEK KAT INTERNET JEK. ehe. YANG KITOWANG MASAK LUPE NAK SNAP PIC.  DAH TELAN MASUK PEROT.  JADIK TAIK DA PON. DAH BUANG DAH. EI KEMPROH AH KAU.!! :p

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia